Wednesday, November 18, 2009

TM AMAZING RACE 2009 “D’ Monsoon Challenge”

Warga TM sekalian,

Sukacita dimaklumkan bahawa Biro Sosial & Rekreasi Kelab TM Malaysia dengan kerjasama Kelab TM Terengganu akan menganjurkan TM AMAZING RACE 2009 “ d’ Monsoon Challenge”.

Setelah kejayaan program pada tahun lalu di Port Dickson, Negeri Sembilan, pihak Kelab TM Malaysia akan membawakan cabaran yang lebih getir dan menyeronokkan ke destinasi seterusnya di Kuala Terengganu pada tahun ini.

Dikenali sebagai ”d’ Monsoon Challenge”, para peserta akan mengharungi cabaran getir dan pelbagai aktiviti yang pastinya akan mencabar kemampuan minda dan fizikal masing-masing di sepanjang laluan yang bermula di Kuala Terengganu hinggalah ke destinasi terakhir di Tasik Kenyir, Hulu Terengganu.


Cabaran ini akan diadakan seperti berikut:-

Tarikh : 11 hingga 13 Disember 2009 (Jumaat - Ahad)

Tempat : Kuala Terengganu ke Lake Kenyir Resort & Spa


Penyertaan adalah terbuka kepada semua ahli Kelab TM seluruh Malaysia di mana penyertaan dihadkan kepada dua penyertaan dari setiap negeri.

Setiap kumpulan mestilah mengandungi empat orang dalam sebuah kenderaan. Yuran Penyertaan akan dibiayai melalui sumbangan Kelab TM Negeri masing-masing untuk program ini.

Borang serta Syarat-Syarat Penyertaan bagi TM Amazing Race 2009 ” d’ Monsoon Challenge” telah dilampirkan untuk makluman lanjut berkenaan program.

Jadi, hantarkan borang penyertaan yang lengkap diisi kepada Setiausaha Kelab TM Negeri masing-masing atau hantarkan terus kepada pihak Sekretariat TM Amazing Race Terengganu 2009 ”d’ Monsoon Challenge”.

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 22 November 2009.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi pihak Sekretariat TM Amazing Race 2009 “d’ Monsoon Challenge” berikut:

1. Mohammad Azri A Aziz (06-7651042) azriaziz@tm.com.my
2. Syaiful Nizam Katimon (06-7653434) synizam@tm.com.my
3. Koh Cheng Hoe (06-7655533) nicholas.koh@tm.com.my

Anda juga boleh faks borang penyertaan anda ke nombor berikut: 06-7624364


Terima kasih.

Bagi pihak Kelab TM Malaysia

No comments:

Post a Comment