Monday, February 16, 2009

PROGRAM PESONA CINTA BERSAMA TM

TM NSDK telah mengadakan Program Pesona Cinta pada 10 – 15 Februari 2009, bertempat di Ruang Legar, Jusco Seremban 2.

Program Jualan ini telah mendapat sambutan hangat dan berjaya mengaut hasil jualan sebanyak RM 454,742 hasil dari jualan produk italk, DEL, Streamyx, kutipan FA dan juga TM Point.

Pihak CS telah mengadakan demo untuk produk e browse, e-exam dan juga b-smart bagi menarik lebih ramai pelanggan Streamyx untuk melanggan contents.

Pelbagai aktiviti menarik telah direncanakan bagi memeriahkan Program ini termasuklah pertunjukan Shuffle Dance, Clown & Magic Show, Funky Socks dan Know Your Partner.

Di samping itu juga pihak CS telah mengadakan program Retention dengan mengadakan sambutan Hari Lahir bagi pelanggan Kediaman yang lahir pada bulan Februari.

Seramai 20 orang pelanggan bersama pasangannya telah dijemput hadir bagi memeriahkan majlis tersebut.

Tujuan diadakan program ini untuk mengeratkan hubungan pelanggan dengan anggota TM disamping menghargai kesetiaan pelanggan.

Pihak CS juga tidak ketinggalan untuk meraikan pemenang hadiah sempena Jualan Akhir Tahun yang telah berlangsung pada akhir tahun lepas.

Seramai 4 orang pemenang telah dijemput untuk menerima hadiah pada majlis tersebut. Penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Pengurus Besar TM Negeri Sembilan, Puan Salmah Mohd Taufek yang turut hadir pada majlis tersebut.

Tahniah kepada semua warga TM yang terlibat sehingga program ini berjaya di jalankan dengan cemerlang.

Klik pada link Galeri Gambar untuk melihat gambar-gambar yang diambil sepanjang program ini.

Artikel disediakan oleh Consumer Sale, TM Negeri Sembilan

No comments:

Post a Comment