Sunday, March 15, 2009

PROMOSI PAKEJ LOW ECP DI SENAWANG

Senawang, 15 Mac - Consumer Sales NS telah membuka kaunter jualan di Taman Jasmin, Senawang selepas sehari mereka berada di Kampung Panchor, Bahau untuk mengadakan promosi pakje Ria USP pada hari sebelumnya.

Sebanyak 250 flyers di edarkan kepada penghuni taman ini bagi memaklumkan kehadiran pihak TM serta mempromosi kan Pakej Let’s Talk RM 10 kepada pelanggan. Pakej Let’s Talk RM 10 merupakan pakej talian tetap yang memberi pelanggan kelebihan membuat panggilan tempatan secara percuma tanpa had dan kadar panggilan rendah ke semua Talian Tetap TM dan Talian Mudah Alih selama 24 jam sehari.

Selain itu, tawaran pakej Let’ s Talk juga tidak mempunyai sewa bulanan telefon dan tiada tempoh langganan minima yang mana pelanggan bebas menukar pakej ini kepada pakej yang lain sekiranya pakej ini tidak memberi penjimatan yang maksima.

Pakej ini juga di promosi kan khusus kepada pelanggan yang berada di kawasan rendah ECP, di mana kawasan yang di duduki telah melebihi 10 tahun ke atas.

Seramai 3 orang pelanggan telah melanggan pakej tersebut dan melanggan produk lain, iaitu Streamyx Combo di sepanjang aktiviti yang di jalankan.

No comments:

Post a Comment