Friday, August 7, 2009

TM Jom Redah

Pihak Consumer Sales dan kerjasama TM HQ akan menganjurkan program "TM Jom Redah" di mana ianya merupakan satu aktiviti untuk mendapatkan pelanggan baru Talian Tetap Telefon dan Streamyx dari seluruh Negeri Sembilan.

Tujuan utama aktiviti ialah untuk meningkat jualan DEL dan Streamyx dengan membuat jualan produk dan perkhidmatan TM di kawasan Taman-Taman di Negeri Sembilan. Aktiviti ini akan di jalankan pada tarikh dan masa yang berikut;


Tarikh : 15 & 16 Ogos ( Sabtu & Ahad)
Masa : 9.00 pagi hingga 5 petang

Lokasi Flag Off : Ibusawat Senawang


Sehubungan itu Consumer Sales Negeri Sembilan ingin membuka peluang penyertaan ini kepada anggota TM Negeri Sembilan yang berminat. Untuk makluman semua, program ini juga akan turut di sertai bersama Silver Partner TM.

Pihak penganjur juga telah menyediakan hadiah wang tunai sehingga RM 1,000 kepada kumpulan-kumpulan yang berjaya mendapat jualan DEL dan Streamyx yang tertinggi. Terdapat 2 kategori bagi program ini iaitu Kategori Silver Partner dan Kategori Anggota TM Negeri Sembilan.

Untuk mendapatkan keterangan lanjut berhubung dengan program ini, sila tuan/puan hubungi Pegawai Consumer Sales seperti di bawah sebelum 7 Ogos 2009.


1) En Shaharudin Mardzuki : 06-7655570
2)
En Zubil Hassan : 06-7651158
3)
En Mohd Ayob Mohammad Muhsin : 06-7655567

Hadiah-hadiah lumayan menanti anda semua. Sertailah program ini sambil meningkatkan jualan TM Negeri Sembilan.

No comments:

Post a Comment